Vragen van stemmers

Het kan zijn dat je als stemmer vragen hebt over de verkiezing of over het stemmen zelf. Op deze pagina vind je de antwoorden op de meest gestelde vragen. Staat jouw vraag hier niet tussen dan vind je onderaan het contactadres van de organisatie zodat je jouw vraag kunt stellen.
 

1. Hoe kan ik zien wie er genomineerd zijn?
Zoek in het overzicht van de deelnemende winkels.


2. Mijn favoriete supermarkt staat er nog niet tussen. Hoe meld ik die aan? 
Helaas is het niet meer mogelijk om jouw favoriete supermarkt voor deze editie op te geven. 


3. Wanneer ik mijn postcode invoer tijdens het stemproces, krijg ik de melding dat de postcode ongeldig is.
Nieuwe postcodes worden soms nog niet herkend, vul in dat geval een andere postcode uit de woon- of vestigingsplaats in.


4. Ik woon in het buitenland en wil graag mijn stem uitbrengen, maar mijn postcode wordt niet geaccepteerd.
Buitenlandse postcodes worden niet geaccepteerd, u kunt wel een postcode uit de woonplaats van de genomineerde winkel invullen.


5. Ik ontvang geen bevestiging van mijn stem per e-mail.
Controleer eerst of de bevestiging in de ongewenste berichten / spambox terecht is gekomen. Is dit niet het geval, dan kan je via deze link opnieuw een bevestiging aanvragen. Lukt het dan nog steeds niet, stuur dan een e-mail naar info@devriesverskeuken.nl


6. Mag ik vaker stemmen?
Je kunt helaas maar 1 keer stemmen op jouw favoriete VriesVers Winkel van het Jaar 2018.  Daarnaast mag je ook een stem uitbrengen op jouw favoriete VriesVers Product(en) van het Jaar 2018. 


7. Hoe kan ik zien hoeveel stemmen mijn favoriete winkel of product heeft ontvangen?
Tussentijds is het niet mogelijk om te zien hoe vaak er op jouw favoriete leverancier is gestemd.


8. Mijn email adres wordt niet herkend, kan ik nu wel stemmen?
Het systeem ziet sommige domeinen waaronder @inbox.com als oneigenlijke e-mailadressen ook wel 'wegwerp e-mailadressen' genoemd. De herkomst en echtheid van dergelijke e-mailadressen kan niet worden geverifieerd en dus kan er helaas niet mee gestemd worden.


9. Het lukt mij niet om te stemmen via de mobiele website
Mocht het voorkomen dat het niet lukt om via de mobiele website te stemmen, dan zit rechtsboven op de mobiele website een button waarmee je naar de normale website gaat. Je kunt dan op de normale website alsnog stemmen.


10. Tot wanneer kan er gestemd worden?
Er kan vanaf 1 mei tot en met 26 mei 2018 gestemd worden op zowel jouw favoriete VriesVers Winkel van het Jaar 2018 alsook VriesVers Product(en) van het Jaar 2018.


11. Hoe worden de winnaars bepaald?
We werken dit jaar met 3 categorieën. De winnaars worden als volgt bepaald: de genomineerde met het hoogste gemiddelde cijfer en met het meeste aantal stemmen worden per categorie bekeken. Op deze manier maken kleinere genomineerden net zoveel kans op de titel uit hun categorie als grotere genomineerden in hun categorie! We hebben daardoor 3 winnaars in 3 verschillende categorieën en deze winkels mogen zich alle drie laten huldigen bij het WinnaarsEvent en mogen zich een jaar lang VriesVers Winkel van het Jaar 2018 noemen. 


De landelijke winnaar per categorie wordt bepaald op basis van de combinatie tussen het aantal stemmen en de gemiddelde waardering. Daarnaast worden landelijk ook SmartSpotters ingezet en zullen mystery guests de laatst overgebleven winkels, per categorie, bezoeken. 
 

Om deze website ten volle te benutten dient u cookies te accepteren - toon details